in ,

Lewandowska pokazała brzuszek! Duży?

Jak wygląda?

Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek! Jak wygląda?

Już za kilka miesięcy Anna Lewandowska zostanie po raz kolejny mamą. Gwiazda, która wychowuje już wspólnie z mężem Robertem Lewandowskim córeczkę Klarę, spodziewa się przyjścia na świat kolejnego dziecka.

Będzie synek czy córka?

Póki co, nie wiadomo, jakiej płci będzie ich kolejne dziecko. Para zapewne już ją zna, ale nie poinformowała jeszcze tego światu.

Ania opublikowała w sieci przepiękną fotkę z brzuszkiem. Zdjęcie zostało wykonane podczas treningu. Fitnesska nie byłaby sobą, gdyby nie dołączyła do niego krótkiego opisu, w którym odniosła się do swojego ulubionego tematu, czyli ćwiczeń w ciąży.

„TĘTNO KOBIETY W Ciąży podczas treningu to temat rzeka, zagadnienie, które od dawna mnie fascynuje! Niesamowite, jak zmienia się tętno u kobiety w ciąży. Zwykłe wchodzenie po schodach czasem powoduje zadyszkę (u mnie, wytrenowanej/wysportowanej osoby?)ale wystarczy spokojny wdech i tętno wraca do normy. Czuje, że styczniowy #CampByAnn będzie wyzwaniem również dla mnie i mojego tętna” – napisała.

Jak wam się podoba Ania z ciążowym brzuszkiem?

View this post on Instagram

??TĘTNO KOBIETY W Ciąży podczas treningu to temat rzeka, zagadnienie, które od dawna mnie fascynuje! Niesamowite, jak zmienia się tętno u kobiety w ciąży. Zwykłe wchodzenie po schodach czasem powoduje zadyszkę (u mnie, wytrenowanej/wysportowanej osoby?)ale wystarczy spokojny wdech i tętno wraca do normy. Czuje, że styczniowy #CampByAnn będzie wyzwaniem również dla mnie i mojego tętna. Przez lata uznawano, że tętno kobiet w ciąży podczas treningu nie powinno przekaraczać⚠️ 140 uderzeń/min. Ale zawsze powtarzam, największy wpływ na tętno ma stopień aktywności przed ciążą, co potwierdzają również najnowsze badania. W ciąży można kontynuować aktywność. Warunek?! Lekarz? prowadzący nie widzi przeciwwskazań. W przypadku zdrowych kobiet Departament Zdrowia i Opieki Społecznej uważa, że u wytrenowanych osób wynosić może nawet ⚠️powyżej 150 uderzeń na minutę, zaleca też co najmniej⚠️ 150 minut tygodniowo aktywności aerobowej o umiarkowanej intensywności- najlepiej rozłożonej na cały tydzień – bez żadnych limitów tętna. Jak kontrolować tętno? ➡️Używając pulsometr ➡️Nie doprowadzaj do zadyszki unikając zbyt dużej intensywności, tak, aby wyrównanie oddechu nie trwało dłużej niż 15 min. ➡️Trenuj tak, aby normalna rozmowa podczas ćwiczeń nie stanowiła dla Ciebie wysiłku. _________ No i najważniejsze SŁUCHAJ SWOJEGO ORGANIZMU!❣️? To Twój najlepszy doradca. Jako pierwszy da sygnał, czy wszystko jest w porządku. Ćwiczenia są po to, abyś mogła się zrelaksować, rozruszać i wzmocnić, a nie po to żeby zmęczyć. ?? _________ NOWY POST NA BLOGU WWW.HPBA. PL #annalewandowska #pregnant #pregnantworkout #fitmom #photo @szulcworks

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *